ד"ר רון טנצר

ד"ר רון טנצר

ד"ר רון טנצר, כירורג פלסטי מוביל, נחשב לאחד המומחים הבכירים בישראל בתחום זה. בוגר הפקולטה לרפואה מאוניברסיטת תל אביב, ד"ר טנצר מתמחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. עם ניסיון מרשים של אלפי ניתוחים בישראל וברחבי העולם, הוא נחשב לאוטוריטה בתחומו.

במרפאת דוקטור רון טנצר ניתן לקבל תחת קורת גג אחת מגוון טיפולים רחב ומקיף בתחומי הכירורגיה הפלסטית והאסתטית, רפואת העור והטיפולים הקוסמטיים כגון מתיחת בטן.

מטרת ניתוח מתיחת בטן הוא לשפר את מראה הבטן. בניתוח מתיחת בטן מעצבים את הבטן התחתונה, העליונה ואת המותניים כך שפרופורציות הגוף נשמרות. כורתים את עודפי העור, מהדקים את שרירי הבטן ומבצעים שאיבת שומן לאזורים הסמוכים לניתוח.

פרטים נוספים ד"ר רון טנצר

ד"ר רון טנצר, בוגר הפקולטה לרפואה בתל אביב, הינו אחד מהמומחים המובילים בישראל לכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.

מרכז פולג לכירורגיה פלסטית לכירורגיה פלסטית

כתובת: גיבורי ישראל 7, אזה"ת פולג, נתניה.

טלפון: 09-8841933

אתר אינטרנט

כאשר שוקלים לבצע ניתוח פלסטי, חיוני להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך על מנת לדון במטרות, בציפיות ובכל סיכונים או סיבוכים אפשריים. איש מקצוע זה יכול לעזור לך לקבוע אם ניתוח פלסטי הוא הבחירה הנכונה עבורך ולהדריך אותך לאורך כל התהליך, מתכנון טרום ניתוח ועד לטיפול לאחר הניתוח והתוצאה הרצויה.

לניתוחים פלסטיים יכולה להיות השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והביטחון של האדם ועל איכות חייו הכללית. על ידי שיפור המראה, אנשים חווים לעתים קרובות חיזוק בביטחון, מה שמאפשר להם להרגיש נוח יותר בגוף שלהם. כמו בכל הליך רפואי, חשוב לשקול את היתרונות מול הסיכונים הפוטנציאליים ולשקול היטב את ההחלטה שלך.

בוטוקס טיפול בוטוקס לפני ואחרי

קמטים ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים, אנו מתחילים לראות את השפעת הפעילויות השונות שאנו עושים במהלך השנים כגון: חיוכים, לעיסה, חשיפה לשמש, חשיבה ועוד 

מהו ניתוח אף

ניתוח אף הוא ניתוח שכיח מאוד המעניק בטחון רב למנותח לא משנה הגיל ולה משנה עם את אישה או גבר.

ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפלסטי הפופולארי ביותר בישראל. ניתן לבצע ניתוח להגדלת חזה רק אחרי שהשד סיים להתפתח (קרוב לגיל 18 בערך).

כל מה שאת צריך לדעת על הסרת שומן מהלחיים